The story

Een voormalige autogarage.

We bouwden een voormalige autogarage om tot een inspirerende plek voor onze digital brains. In het pand vind je geen flexplekken of gasaansluiting, maar wel een bioscoop en een goed gevuld restaurant.

Het kantoor bestaat uit een open en transparante kantoortuin, waar samenwerken in multidisciplinaire teams (squads) wordt gefaciliteerd en gestimuleerd. Geen flexplekken, nee, iedereen heeft ‘gewoon’ zijn eigen werkplek. “Daarnaast hebben we een ruime keuze aan overige plekken zoals vergaderruimtes, cubicles met bankjes en kun je werken tussen de koeien of op het strand, of je mail wegwerken in de brasserie. Opvallende highlights in het pand zijn een bioscoop, golfbaan, glijbaan en loungeplek met Playstations.

The customer Journey

Doorvertaald naar onze ruimtes.

De vijf vergaderruimtes zijn gebaseerd op verschillende fases binnen de customer journey. Zo zijn er ruimtes waar op een informele wijze kennis kan worden gemaakt, inspirerende ruimtes waar nieuwe ideeën gestimuleerd worden en ruimtes waar nieuwe ideeën actief worden uitgewerkt, met hoge tafels en muren van whiteboards. Ook is er plek voor reflectie om in een relaxte setting met loungebanken te reflecteren op het gemaakte werk, of gemaakte plannen juist uit te werken. Maar ook zijn er formelere ruimtes met vergaderstoelen, zodat er voor iedere situatie een perfect passende ruimte is.

More than work only

Gezonde lunch en ontspanning.

Het pand ademt onze work hard, play hard-mentaliteit. Wij vinden het namelijk heel belangrijk dat er een goede balans is tussen werk en alles buiten werk. Heb je even geen inspiratie? Verzet dan je gedachten tijdens een potje gamen met je collega’s of in de brasserie. 

Lunchen doen we in ons restaurant Happen waar onze huiscateraar iedere dag een super gezonde en uitgebreide lunch voor ons bereid.