Heb jij het in je om onze opdrachtgevers te laten groeien en ze dagelijks een topervaring te bieden? Als digital account manager laat je door de kracht van digital jouw klanten groeien en zet je hen op een beslissende voorsprong.
Dit ben jij
In de rol van digital account manager zijn verschillende competenties belangrijk. Maar persoonlijkheid en talent vinden wij het allerbelangrijkst. Met de juiste mindset kun je namelijk alles leren en overal goed in worden. Bij ons kun je op verschillende niveaus instromen en word je klaargestoomd voor de functie. Ook in de samenstelling van je klantenportefeuille wordt hier rekening mee gehouden. Twijfel je dus of je aan onderstaande competenties voldoet, maar ben je wel nieuwsgierig geworden? Laat dan vooral van je horen!
- Jij bent goed in het inspireren, adviseren en overtuigen van opdrachtgevers;
- Je wordt enthousiast van het behalen en overtreffen van doelstellingen. Een positief verraste klant geeft jou energie
- Jij hebt analytisch inzicht en signaleert tijdig als resultaten afwijken van gestelde doelstellingen/scenario's;
- De digitale wereld vind je fascinerend. En wat je er nog niet over weet, wil je leren;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in zowel woord als geschrift.
Voorop (blijven) lopen in de digitale wereld begint bij jou. Wij vinden het belangrijk dat je steeds nieuwe kennis opdoet en je kan blijven ontwikkelen, zowel op professioneel als persoonlijk vlak. Daarom is 10% van jouw werkweek bestemd voor innovatie en ontwikkeltijd.
Dit bieden wij
- Salaris tussen de €3248 - €5183 bruto per maand, afhankelijk van je ervaring en niveau;
- Leaseauto die je ook privé mag gebruiken en een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt;
- Flexibiliteit vinden wij erg belangrijk, daarom mag jij werken waar en wanneer je wilt zodat je werk past bij jouw huidige situatie;
- Een uitdagende en dynamische werkomgeving waarin je jezelf kunt ontwikkelen, kan leren van elkaar en kunt doorgroeien;
- Onbeperkt toegang tot online trainingen van GoodHabitz;
- Een flexibel en inclusief feestdagen beleid, ruil bijvoorbeeld je verlof op Hemelvaart in voor een vrije dag tijdens het Suikerfeest;
- Een gym waar je zelf of onder begeleiding kan sporten, bootcamp met je collega’s of yoga om tot rust te komen;
- Elke dag een vers bereide lunch, vers fruit en snacks zodat jij ‘s ochtends zo de deur uit kan lopen.
Dit ga je doen
Als Digital Account Manager bij Adwise ben je de schakel tussen onze opdrachtgevers en ons team van experts. Je begrijpt de behoeften van de opdrachtgever en beheer je de dagelijkse performance. Je bent sparringpartner op tactisch niveau en informeert, inspireert en adviseert opdrachtgevers proactief ten aanzien van kansen, bedreigingen en onbenutte potentie. Onze opdrachtgevers lopen erg uiteen, denk hierbij aan de lokale ondernemer om de hoek tot grote (internationale) bedrijven als Youfone, Elektramat, Petite Amélie en Heracles. Je werkt nauw samen met een team van interne specialisten en zorgt dat zij alle benodigde informatie en context hebben om maximaal bij te dragen aan het realiseren van de doelstellingen.
Dit zijn o.a. je werkzaamheden:
Je draagt zorg voor een vlekkeloze samenwerking, je stuurt op het overtreffen van verwachtingen en het realiseren van groei voor opdrachtgevers;
Je bepaalt en bewaakt de performance strategie en de roadmap van opdrachtgevers binnen het team;
Je monitort de voortgang op KPI's, deliverables en budgetten op account niveau;
Je past je tactische inzichten toe om performance kanalen, platformen en content optimaal te laten samenwerken;
Je zorgt ervoor dat opdrachtgevers profiteren van de nieuwste innovaties en slimste verbindingen in hun business case;
Je stuurt een team van interne specialisten aan met heldere briefings op basis van analyses van bijvoorbeeld lopende campagnes;
Je onderhoudt een actuele (ERP) administratie en stuurt op winstgevendheid van projecten, inclusief tijdige facturatie;
Je viert successen samen met het team en je neemt verantwoordelijkheid als er problemen voordoen.
Je team: Client Services
Als digital account manager word je onderdeel van het client services team. Dit team bestaat uit een groep enthousiaste Digital Account Managers en Account Directors, met allemaal hun eigen aanpak, skillset, ervaringsniveau en domein specialisme. Daarnaast werk je nauw samen met een groot team van specialisten met veel kennis en ervaring van digital marketing. In deze rol kun je dus veel kennis opdoen en jezelf ontwikkelen. Zowel in de rol als accountmanager als in de verschillende online marketing specialismen.
De cultuur van Adwise kenmerkt zich door onze enthousiaste en betrokken collega’s die samenwerken en voor elkaar klaar staan. Ons motto is dan ook: Success is not about competition. It's about contribution. Samen maken we het verschil!