Adwise heeft samen met la Souris een nominatie in de wacht gesleept bij de Microsoft Advertising Partner Awards. In de categorie 'Omnichannel Excellence' is het de enige Nederlandse samenwerking die tot de kanshebbers behoort. Tijdens de Microsoft Advertising Awards bekroont Microsoft jaarlijks het beste werk en de beste teams uit haar internationale netwerk van Elite en Select Advertising Partners.
Met de ambitie om elektrische mobiliteit betaalbaar en toegankelijk te maken, koos La Souris voor een omnichannelstrategie waarin AI-gedreven product scoring, ROPO-integratie en lokale personalisatie centraal staan.
Samen met Adwise werd een volledig nieuw Microsoft Advertising-ecosysteem gebouwd dat online en offline verkoopdata samenbrengt voor maximale waarde per euro. De vernieuwde omnichannel aanpak zorgde voor indrukwekkende resultaten:
De nominatie laat zien hoe La Souris met technologie en data haar missie versnelt: duurzame mobiliteit voor iedereen mogelijk maken. Met Adwise als strategisch partner en Microsoft Advertising als fundament groeide La Souris verder uit tot een toonaangevende speler in elektrische mobiliteit. Eind oktober worden de winnaars van de Microsoft Advertising Awards 2025 bekendgemaakt.
Since 2005 – Fullservice Digital Agency - #1 Academy ’25