Challenge us
menu

Voice & Chatbot

The most fast adopting tech.

Voice & Chatbot

The most fast adopting tech.

Voice and chatbots adopt faster than nearly any other technology in history

Een volledig nieuw touchpoint biedt kansen voor je bedrijf.

De afgelopen decennia zijn we van de vaste telefoon naar de mobiele telefoon overgestapt en van de desktop website naar de mobiele variant. Maar er zijn nog veel grotere revoluties aan de gang: voice en chatbots. Volgens de huidige cijfers zijn deze technologieën zo gigantisch snel terrein aan het winnen dat dit nog nooit eerder in de geschiedenis van tech is voorgekomen. Dankzij voice en chatbots interacteren we in ons dagelijks leven steeds meer met computers.

En met de komst van deze technologieën is een compleet nieuw discipline ontstaan, namelijk ‘conversational design’. Dit betekent het ontstaan van een volledig nieuw touchpoint. Het biedt je de kans om klanten op een compleet vernieuwende manier in aanraking te laten komen met jouw bedrijf. Maar dit roept ook vragen op: wat is de juiste tone of voice? Hoe krijgt de gebruiker een goed gevoel bij je merk? Hoe zorg je ervoor dat iemand vertrouwen krijgt in de bot?

We helpen je graag verder Neem contact op

Dilemma's

in voice & chatbot.

Dilemma's

in voice & chatbot.

Hoe zet ik voice effectief in binnen mijn business of marketingstrategie?
Challenge us

Dilemma's

in voice & chatbot.

Dilemma's

in voice & chatbot.

Wat betekent conversational voor mijn business?
Challenge us

Dilemma's

in voice & chatbot.

Dilemma's

in voice & chatbot.

Wat voor invloed heeft voice op mijn vindbaarheid?
Challenge us

Creating voice and chatbots is 90% design and 10% development

Conversational design met een wow-gevoel.

Het creëren van voice- en chatdiensten voor je organisatie gaat voor 90% over hoe het gesprek wordt gedesigned tussen de bot en je klanten. ‘Conversational design’ is een discipline waarin we bepalen wat het gevoel is dat een klant moet krijgen bij de bot, welk type taalgebruik er wordt gebruikt en bovenal dat er een prettig en vertrouwd gesprek plaatsvindt. Om deze nieuwe techniek binnen je organisatie succesvol te integreren bepalen we een goede user case waar zowel de klant als de interne organisatie het wow-gevoel bij krijgt. Samen met de gebruikers testen en optimaliseren we het gesprek en voegen we stap voor stap meer en meer functies toe. Onze specialisten hebben ervaring in diverse toepassingen van voice en chatbots. Denk aan klantenservice, binnen campagnes, als compleet bedrijfsmodel of binnen je boardroom.

Technology & Development specialists

Onze technische denkers en doeners.

Daniel Lefers Senior Consultant Development & Technology
Ronald Exterkate Lead Software Engineer
Jeroen Severein Senior Software Engineer
Eelko Sterk Lead Web Developer
Jordi Nijland Senior Web Developer
Harry van Rees Senior Software Engineer
Jeroen Balk Senior Software Engineer
Michel Wester Digital Creative
Remco Jansen Developer
Noah Pluimers Software Engineer
Emie Hilbelink Web Developer

Heb je vragen of wil je meer weten?

Wij helpen je graag verder.

Emerce 100 #1-3 Digital agency '21 '22 '23

#1-3 Digital agency '21 '22 '23