Heb jij passie en ervaring op het gebied van data en marketing automation én ben je enthousiast, gedreven en leergierig? Kom dan ons Data en Strategy team versterken als Customer Data Platform Specialist!
This is you
- Passie voor data en digital; en wordt helemaal enthousiast over de mogelijkheden van CDP’s;
- Je bent nieuwsgierig en wil graag de nieuwste ontwikkelingen implementeren en testen voor onze opdrachtgevers;
- Je vindt het leuk om contact met klanten te hebben;
- Kennis van Customer Data Platformen zoals Squeezely, Datatrics & BlueConic;
- Ervaring met het schrijven van strategieen, opzetten van meetplannen, implementatie van tags en testen/debuggen;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk).
Wij vinden persoonlijkheid en talent minstens zo belangrijk. We geloven erin dat je met de juiste mindset alles kunt leren. Twijfel jij of je aan bovenstaande competenties voldoet, maar ben jij wel nieuwsgierig geworden? Blijf dan vooral doorlezen en verras ons!
De juiste personality is de basis voor succes!
Naast de benodigde #expertise, #passie, #brains en #attitude
vinden we het belangrijk dat je past in onze cultuur
Dit vormt de basis voor nu én voor de toekomst.
Who you truly are
Je bent een (ervaren) CDP Specialist, maar vooral proactief, nieuwsgierig, enthousiast en open voor nieuwe ervaringen waardoor je je prettig voelt in de steeds veranderende omgeving. Door je effectieve communicatie ben je in staat om je interne en externe stakeholders goed te managen. Je bent niet bang om voor een groep te staan en je mening te geven over onderwerpen die aan de orde zijn met respect voor anderen.
Daarnaast heb je sterke analytische vaardigheden. Je rapporteert periodiek de behaalde resultaten aan de opdrachtgevers en het team. Zo kunnen we samen de successen vieren. Je hebt een grote passie voor jouw vakgebied en je zorgt dat je altijd op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen. Doordat je altijd up-to-date bent weet je op tijd kansen te signaleren en deze te vertalen naar een toegevoegde waarde voor onze diensten en opdrachtgevers. We geven jou hier graag de ruimte voor.
Daarom besteed je 10% van jouw tijd aan het opdoen van nieuwe kennis en het werken aan innovatieve projecten. Zo zorgen we ervoor dat we voorop blijven lopen in onze markt.
What you'll be doing
We zien een snelle vraag naar Customer Data Platforms (CDP) bij onze klanten en zijn daarom op zoek naar een CDP specialist die in staat is om voorstellen te schrijven en deel te nemen (of zelfs leiding te geven) aan projecten bij onze klanten:
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten tijdens CDP trajecten;
Je voelt je verantwoordelijk voor het gehele traject van strategie tot implementatie en optimalisatie;
Je draagt bij aan succesvolle personalisatie van marketing voor A-spelers in e-commerce en non profit organisaties;
Je denkt mee over productverbeteringen en het stroomlijnen van de communicatie met klanten;
Je wordt onderdeel van chapter Marketing automation & personalisatie. Binnen dit chapter deel je kennis met andere specialisten en sparren we over nieuwe mogelijkheden en de inzet daarvan.
Je wordt enthousiast van het werken met de nieuwste tools en van het adviseren van klanten door hen te voorzien van de beste oplossing, implementatie-roadmaps en hen te helpen het nieuwe platform te adopteren.
In jouw rol als CDP Specialist ben je dagelijks bezig met impact maken op het hoogste niveau en dat binnen een uitdagend scala aan gebruiksscenario’s en werk je mee aan award-winning cases.
Benieuwd hoe wij tegen de wereld van CDP’s aankijken en hoe wij dit vertalen naar onze klanten? Luister dan nu de podcast: “Is een CDP de volgende stap voor jouw klantdata?”