Dit ben jij
In deze digitale wereld zijn merken belangrijker dan ooit. Met ons team werken wij elke dag aan het ontwikkelen en activeren van de mooiste merken. Om onze klanten nog beter te helpen zijn wij op zoek naar een Art Director die ons creatieve team komt versterken.
- Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als Art Director bij een creatief bureau;
- Je hebt ervaring in het ontwikkelen of aanscherpen van nieuwe merken of omkleuren van bestaande merken (branding trajecten);
- Ervaring en affiniteit met digital design is een must;
- Jij bent een visuele denker, enthousiast en altijd op zoek naar creativiteit en innovatie. Vanuit een strategisch fundament weet jij merken als geen ander te vertalen naar conceptueel visueel design;
- Je hebt een uitgesproken visie op design en oog voor detail;
- Jij bent bereid om 2 a 3 dagen per week op ons kantoor in Almelo aanwezig te zijn;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Voorop (blijven) lopen in de digitale wereld begint bij jou. Wij vinden het belangrijk dat je steeds nieuwe kennis opdoet en je kan blijven ontwikkelen, zowel op professioneel als persoonlijk vlak. Daarom is 10% van jouw werkweek bestemd voor innovatie en ontwikkeltijd.
Dit bieden wij
- Salaris tussen de €4875 - €6105 bruto per maand, afhankelijk van je ervaring en niveau;
- Reiskostenvergoeding en een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt;
- Flexibiliteit vinden wij erg belangrijk, daarom is er de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken of in de avonden (in overleg);
- Een uitdagende en dynamische werkomgeving waarin je jezelf kunt ontwikkelen, kan leren van elkaar en kunt doorgroeien;
- Onbeperkt toegang tot online trainingen van GoodHabitz;
- Een flexibel en inclusief feestdagen beleid, ruil bijvoorbeeld je verlof op Hemelvaart in voor een vrije dag tijdens het Suikerfeest;
- Een gym waar je zelf of onder begeleiding kan sporten, bootcamp met je collega’s of yoga om tot rust te komen;
- Elke dag een vers bereide lunch, vers fruit en snacks zodat jij ‘s ochtends zo de deur uit kan lopen.
Dit ga je doen
Als Art Director ligt de focus op het ontwikkelen van grafische concepten en het ontwerpen van digital proof visuele identiteiten. Je zult nauw samenwerken met ons eigen creatieve team en met collega’s van andere Adwise afdelingen zoals advertising, organic en development. Door alle mogelijkheden van digital te integreren zetten we onze klanten op een beslissende voorsprong.
- Ontwikkelen van (digital proof) visuele identiteiten;
- Creëren van corporate en employer brands;
- Bedenken en uitwerken van creatieve (campagne)concepten;
- Aansturen van digital creatives, fotografen en videografen.
Bij Adwise zijn we gepassioneerd door alles wat digitaal is. We werken voor een breed scala aan klanten, van start-ups tot gevestigde merken, en helpen hen hun digitale aanwezigheid naar een hoger niveau te tillen. Als toonaangevende digital agency zijn we trots op onze innovatieve aanpak en ons vermogen om merken te creëren die echt impact maken in deze digitale wereld.
Je team
Als Art Director kom je terecht in ons Brand & Experience team, vergelijk het met een (strategisch)-creatief merkbureau, maar dan binnen Adwise. In ons team zijn alle disciplines vertegenwoordigd: merkstrategie, contentstrategie, art direction, creative producing, copywriting, UX en UI design en (Digital) design.
Adwise gelooft boven alles in vriendschap. Als kern van onze organisatie, maar vooral ook in de manier waarop we met onze klanten en medewerkers omgaan en samen ambities realiseren. Uit dat geloof komen vele andere waarden van Adwise voort: passie, samen lol hebben, proactief elkaar helpen, het goed voor elkaar willen doen, maar ook de competitie om het steeds maar weer beter te willen doen. Dit zijn de waarden die we ook zoeken bij jou.