Datatrics specialist

en certified Datatrics partner.

Het Datatrics Customer Data Platform

Zorgt voor een positief effect op je klantexperience.

Datatrics koppelt meer dan 120 out of the box platformen waarbij je eenvoudig segmenten maakt vanuit meerdere bronnen. Door het Datatrics Customer Data Platform (CDP), heb je al je data op een overzichtelijke plek. Door krachtige algoritmes en machinelearning, kun je een 360 graden klantprofiel ontwikkelen waarbij je klantintentie kunt meten, relevantie kan nagaan en persoonlijke content kan maken voor elke fase van de customer journey.

Adwise gebruikt Datatrics om te zorgen voor een persoonlijke experience en om conversie voor jouw onderneming te verbeteren. Door gebruik te maken van het Datatrics algoritme, kunnen we op basis van data de juiste content aan de gebruikers tonen. Daarnaast wordt op basis van machinelearning de customer journey continu verbeterd en worden er patronen van nieuwe bezoekers in kaart gebracht.

 

Adwise Datatrics Specialist
Klaar om jouw klantexperience te personaliseren? Neem contact op

Conversiestijging door gebruik van het CDP

Onze klantcase met Kees Smit.

"Samen met onze digital agency Adwise hebben we Datatrics geïntegreerd in onze webshop www.keessmit.nl en de eerste resultaten zijn erg hoopgevend. Het tonen van relevante en gepersonaliseerde content (zowel embedded in de webshop als via pop-ups) heeft voor een conversiestijging van maar liefst 31% gezorgd. En dit is nog maar het begin. Onze volgende stap is om de gepersonaliseerde content ook te verweven in onze online marketing-kanalen, zoals SEA, Display Advertising, Social Advertising, e-mailmarketing en remarketing. Personalisatie is bij Kees Smit Tuinmeubelen een belangrijk onderdeel van de strategie. Als specialist in tuinmeubelen willen we iedereen het beste advies geven. In onze Experience Stores XXL doen we dit voortdurend en ook online gaan we hier steeds een stapje verder in. Datatrics helpt ons hierbij." 

René Nijmeijer (Teamleider Online Marketing KeesSmit.nl)

Het Datatrics proces

Een roadmap voor de implementatie.

1.

Er wordt een Datatrics tracking script op de website geplaatst. Dit script begint met het verzamelen van allerlei soorten data op de website.

2.

Na een korte periode vindt er een kick-off en content bepaling plaats.

3.

Na de kick-off, worden alle kanalen aan Datatrics gekoppeld.

4.

Op basis van de verzamelde data worden de customer journeys en campagnes ingericht.

5.

Alles is verzameld voor de livegang. We kunnen beginnen met de personalisatie.

6.

Na een korte periode vindt er een analyse van de data plaats en op basis daarvan kunnen de customer journeys en campagnes worden geoptimaliseerd.

Datatrics specialisten

Personalisatie managers en dataverzamelaars.

Joris Kroes Digital Strategist
Arnold Maskat Account Strategist
Loraine Seliger Digital Marketeer
Wouter Nieuwerth Head of Data / Senior Advertising & Analytics Consultant

Meer weten over de kansen met Datatrics?

Neem contact met ons op.

  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
  •  *
    012-3456789
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .