Geïnspireerd geraakt?
Wil je meer weten over een succesvolle inzet van e-mailmarketing? Neem contact met ons op.
Jasmijn Hemersma (Head of E-mail) schreef in samenwerking met Copernica (software voor e-mailmarketing automation) een blog over hoe een e-mailmarketing campagne het ROPO effect inzichtelijk maakt.
De customer journey van je klanten volgen, terwijl ze online zoeken, maar offline aankopen doen. Dat is best ingewikkeld, want hoe krijg je inzicht in deze gegevens? Dit noemen we het ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline), want 56% van de aankopen in winkels komen tot stand door een online zoektocht. Deze informatie is belangrijk voor verschillende campagnes. Behaal daarom betere resultaten door de inzichten uit het ROPO-effect in te zetten in je e-mailmarketingstrategie.
In de nieuwste blog van Copernica lees je alles over de ROPO-campagne ingezet in e-mailmarketing door middel van een uitgebreid stappenplan. Ook vind je hier een praktijkvoorbeeld van een succesvolle ROPO-campagne.
Wil je meer weten over een succesvolle inzet van e-mailmarketing? Neem contact met ons op.
Replatforming: de toekomst van e-commerce techstacks. Hoe pak je zo'n project aan zonder de dagelijkse operatie te verstoren? Meld je nu aan!
Op 11 april 2024 vind je Adwise bij Emerce Recruitment: hét event over de toekomst van online recruitment en HR. Bezoek de Adwise-sessie in de Grote Zaal Continu Professinals over data-driven branding en performance campagnes en bestel je tickets.
#1-3 Digital agency '21 '22 '23