Support

Ons team zit voor je klaar om te helpen.

Support buiten kantooruren

Geef het direct door aan ons supportteam.

We zijn aanwezig van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30 uur. Indien je buiten deze kantoortijden onze support nodig hebt, bijvoorbeeld in geval van een storing, kun je contact met ons opnemen via onderstaand formulier. Zodra je het formulier ingevuld hebt, ontvangt ons supportteam direct een melding, waarop wij zo spoedig mogelijk aan de slag gaan om je verzoek te realiseren of de storing te verhelpen. Ondertussen houden we je op de hoogte van de voortgang.

 

Spoedformulier

Voor support buiten kantoortijden.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  • De tariefstelling buiten kantoortijden is zonder Priority 24-7 SLA € 190,- per uur
  •  *
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement.