User eXpericence & CRO

If the user can’t use it, it’s useless.

Bied een excellente gebruikerservaring

Door een continu proces van conversieoptimalisatie.

De klant is machtiger dan ooit. Bedrijven die geen goede user experience (UX) bieden hebben het lastig om te overleven. In veel branches is user experience al een belangrijkere factor dan prijs. Is die niet geoptimaliseerd, dan verlies je omzet. Elke dag opnieuw, zonder te weten waar. Wij helpen door deze omzetlekken op te sporen, te verhelpen, en zodoende meer rendement uit je website, webshop, of portaal te halen. Dit doen we data-gedreven, zowel kwantitatief als kwalitatief.

In andere woorden: een continu proces van conversieoptimalisatie. Maar hoe bied je die excellente gebruikerservaring? Wie bezoekt je website, wat zoeken deze mensen en hoe zorgen we ervoor dat zij overgaan tot conversie? Hoe verzamel, interpreteer en gebruik je data om continu te kunnen optimaliseren? En hoe gebruik je je data, in de vorm van kwalitatief en kwantitatief onderzoek, om tot een effectief UX design te komen?

We helpen je graag verder Neem contact op

Dilemma's

in UX/CRO.

Dilemma's

in UX/CRO.

Hoe verbeteren we de user experience voor gebruikers van ons platform?
Challenge us

Dilemma's

in UX/CRO.

Dilemma's

in UX/CRO.

Hoe halen we meer prospects / kwalitatieve leads uit ons platform?
Challenge us

Dilemma's

in UX/CRO.

Dilemma's

in UX/CRO.

Hoe zetten we onze data in om de user experience te verbeteren en de conversie te verhogen?
Challenge us

Dilemma's

in UX/CRO.

Dilemma's

in UX/CRO.

Hoe betrekken we de doelgroep op de juiste manier?
Challenge us

Dilemma's

in UX/CRO.

Dilemma's

in UX/CRO.

Hoe implementeren we conversieoptimalisatie op de juiste manier in onze organisatie?
Challenge us

De ultieme gebruikerservaring

Dicht het omzetlek van je website.

Voor het creëren van een ultieme gebruikservaring, en daarmee het dichten van omzetlekken op je website, heb je een goed werkproces nodig. De ervaring van je bezoekers wordt namelijk op vele manieren beïnvloed. Ga bijvoorbeeld eens na: Is je website technisch in orde en werkt hij functioneel? Is je website voor iedereen toegankelijk? Als je bezoeker de website niet kan benaderen, raak je hem of haar hier al kwijt. Maar we gaan verder, want: wie zijn je bezoekers eigenlijk? En waar zijn zij naar op zoek? Samen met jou vinden we de antwoorden op deze vragen. Door de inzet van verschillende tools, zoals data-analyse, mousetracking en user testing in ons eigen UX lab, beoordelen we of je website voldoet aan de wensen en verwachtingen van je bezoekers. We vragen ons af en beantwoorden: is de website prettig in gebruik? Is de website aantrekkelijk (of zelfs verleidelijk)? En maken voorstellen op basis van onze bevindingen. Wij nemen je mee door het gehele proces van conversieoptimalisatie en laten zien hoeveel rendement dit oplevert.

UX/CRO met Adwise

Van conversieoptimalisatie tot doelgroeponderzoek .

Conversieoptimalisatie

Investeer niet alleen in bezoekers, maar haal er ook het maximale uit. Onderzoek, testen, optimaliseren en meten. Omzetlekken dichtmaken en de user experience optimaliseren, op basis van onderzoek en data.

User eXperience testing

Samen stellen we een testscript op, werven 5 testers uit de doelgroep, en voeren grondige individuele tests uit in ons eigen UX Lab. Tijdens deze tests sporen we de grootste ‘omzetlekken’ en verbeterpunten op, gemiddeld 40 per test.

Doelgroeponderzoek

Wie is onze doelgroep en waar bevinden zij zich? Welke vragen hebben ze en hoe kunnen we daar beter op inspelen, zodat we de user experience verhogen en meer rendement realiseren?

Heb je vragen of wil je meer weten?

We helpen je graag verder.

  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
    012-3456789
  •  *
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .