Wij maken werkgevers
onweerstaanbaar
Recruitment

Recruitment strategie & concept

Maximale 'candidate attraction'

Binnen recruitment volgen de ontwikkelingen elkaar in hoog tempo op. Werven van hoogopgeleid talent en het verbeteren van de kwaliteit van kandidaten is top prioriteit. Maar wel in combinatie met strakke budgetten en een creatieve marktbenadering, waarbij de ervaring van de kandidaat (zowel de actief als latent werkzoekende) tijdens het volledige proces centraal staat. Door alle ontwikkelingen en mogelijkheden werkt recruitment daarom steeds meer samen met marketing.

Onze werkwijze 

Vanuit onze ervaring en expertise met beide specialismen denken wij graag met je mee om het optimale resultaat te behalen en dat begint met een uitgekiende strategie en een concept waarmee je de juiste doelgroep aanspreekt. Onze aanpak is doeltreffend en effectief. 

<h2>Zullen wij voor jullie ook een uitgekiende strategie ontwikkelen?</h2>

Zullen wij voor jullie ook een uitgekiende strategie ontwikkelen?

Wil je weten hoe je de allerbeste kandidaten kunt werven? Laat ons dan de kansen voor jullie organisatie in kaart brengen en neem contact met mij op!

Ik ga graag met jullie in gesprek.

De eerste kennismaking is geheel vrijblijvend natuurlijk!

Plan een vrijblijvende afspraak

Employer branding

Een populaire werkgever heeft toegang tot het beste talent. Het is dus belangrijk om te investeren in je werkgeversmerk. Hiermee kun je jezelf onderscheiden ten opzichte van je concurrenten en wordt werven een stuk eenvoudiger. Een aantrekkelijk werkgeversmerk zorgt er niet alleen voor dat je je vacatures makkelijker kunt invullen, het voorkomt ook dat zittende werknemers eerder weggaan. Employer Branding is daarom voor bijna elk bedrijf interessant om aandacht aan te besteden. Ook als je niet in een krappe sector zoekt. Want ook bij een ruim aanbod van kandidaten wil je uiteraard de beste sollicitanten. En die zijn per definitie schaars. Lees meer over onze ervaring met Employer Branding!

Employer branding

Online arbeidsmarkt communicatieplan

Een online arbeidsmarktcommunicatieplan is (veelal) een afgeleide van het corporate communicatieplan en beschrijft de onderbouwing van de recruitment- en arbeidsmarktcommunicatie activiteiten. Een goed doordacht plan zorgt ervoor dat je gericht aan de slag kunt gaan, dat je uitingen aansluiten bij je huisstijl, je employer brand en je bedrijfscultuur en dat je meer grip houdt op de kosten. Lees meer over het arbeidsmarktcommunicatieplan.

Online arbeidsmarkt communicatieplan

Social media strategie

Social media zijn hot, maar zeker geen hype. Sterker nog: het is een ideale manier om je vacatures op een menselijke manier onder de aandacht te brengen bij verschillende doelgroepen. Maar hoe zet je Linkedin, Facebook, Twitter, Youtube, Instagram en andere sociale netwerken effectief in om die ideale kandidaat te vinden? Wij ontwikkelen voor jou de allerbeste strategie. Lees verder over social media recruitment.

Gerelateerde blog items

Klanten over ons

Anita Fluks van Moteq

Adwise heeft voor alle facetten in het proces de juiste specialisten in huis. Kwalitatief, betrouwbaar en de teugels strak in handen. In relatief korte tijd hebben ze een prachtige website gerealiseerd waar we trots op zijn!

Anita Fluks
Moteq
Review van Moteq over Moteq

Certificeringen