Expert Talk

Data science: met hetzelfde mediabudget 400% meer conversie.

Aanmelden
 
Webinar

Dinsdag 20 oktober
11:00 - 12.00 uur

Online

De mogelijkheden om je mediabudget in te zetten worden met de komst van continue nieuwe platformen steeds complexer. Hoe bepaal je als marketing manager dan de optimale inzet van je mediabudget? En hoe zorg je ervoor dat het rendement op je campagnes zichtbaar is, ook als de campagnes offline (denk aan: folders of radio en tv) zijn. Dilemma’s waar veel marketing managers tegenaan lopen. Wij hebben de oplossing! Met behulp van data science is het mogelijk om resultaten te voorspellen. 

Tijdens deze Expert Talk laten wij zien hoe je dit doet en daarnaast hoe je het effect op je offline campagnes kan meten. En hoe je op basis van data kan voorspellen op welke zender je het meeste rendement haalt uit je advertentiebudget. 

Meld je direct gratis aan

voor deze Expert Talk.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  • 06-12345678
Arnold Maskat

Arnold Maskat

Account Strategist.

Arnold is Digital Strategist. Dagelijks adviseert hij op strategisch niveau bedrijven en organisaties over de kansen binnen het digitale speelveld. Dit doet hij met ruim tien jaar ervaring voor zowel nationale als internationale bedrijven. Binnen de digitale domein is hij gespecialiseerd in data en gelooft hij in data-driven oplossingen voor ieder bedrijfsproces