Training Usability & Conversie

De gebruikerservaring optimaliseren om meer rendement uit je website te halen.

Aanmelden via Frankwatching
 
Utrecht

Dinsdag 17 december 2019
9:30 - 16:30 uur

Utrecht
€690
1 dag, all-in prijs (ex. BTW)

Utrecht

Donderdag 26 maart 2020
9:30 - 16:30 uur

Utrecht
€690
1 dag, all-in prijs (ex. BTW)


Frankwatching is één van de beste Nederlandse webblogs die gebaseerd is op de trends rondom media, marketing en digital. Daarnaast geeft Frankwatching ook trainingen en webinars om hun kennis te delen met de rest in het vakgebied. Ruim 400 experts delen dagelijks hun kennis over online trends!

 

Training Usability & Conversie

Tijdens de training leer je alles over de volgende onderwerpen:

  • Alle onderdelen van het CRO-proces en kun je de juiste optimalisaties op het juiste moment doorvoeren
  • Wat je moet doen om websitebezoekers de beste user experience te bieden én beter te laten converteren
  • Diverse beïnvloedingsprincipes toepassen om je doelgroep(en) te overtuigen en te activeren
  • Meerdere handvatten en tips om het proces in je organisatie in te richten en meer resultaat uit je website te halen

 

Inhoud

De inhoud van de training bestaat uit:

  • Conversie-optimalisatie (CRO) in een procesvorm
  • Doelgericht je conversiepercentage verhogen
  • Website toegankelijk maken voor je doelgroep(en)
  • Doelgroep(en) betrekken bij het optimaliseren van je website
  • Goede en verantwoorde user testen opzetten
  • Goede en verantwoorde A/B-testen opzetten
  • Resultaten van testen interpreteren
  • Best practices

 

Voor wie?

De training is bedoeld voor mensen die een beter online resultaat willen behalen. Daarnaast is de training ook voor mensen die een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website willen. Voorbeelden zijn: marketeers, communicatieprofessionals en webredacteuren. 

 

Praktisch

 

  • Datum: dinsdag 17 december 2019
  • Tijdstip: 09:30 - 16:30 uur
  • Locatie: Utrecht
  • Kosten: € 690, 1 dag, all-in prijs (ex. btw)

 

Trainers

Tom de Haas

Tom is Head of UX & CRO. Hij gaat voor conversieoptimalisatie door het bieden van een perfecte user experience voor alle doelgroepen.

 

Martijn Takens

Martijn is Analytics & CRO marketeer. Hij is continu bezig met het optimaliseren van online platformen aan de hand van data. Met als doel het maximaal rendement behalen.

Meer events

We delen graag onze kennis met jou.

Frankwatching Training Usability & conversie

Utrecht
Dinsdag 17 december 2019
Utrecht
Donderdag 26 maart 2020

Expert Talk - Impact van data op je business

Utrecht
Donderdag 5 december
Performance marketing event

Event: Performance Marketing Event 2019

Nieuwegein
Dinsdag 10 december 2019

Expert Talk - Datagestuurde e-mailmarketing

Utrecht
Donderdag 12 december

Meer weten over deze training?

Wij helpen je graag.

  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
  •  *
    012-3456789
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .