Op 8 juni is het weer tijd voor hét event over de laatste trends en ontwikkelingen binnen digital marketing: Digital Marketing Live! 2023. Voor duizenden ambitieuze digital professionals wacht in Amsterdam een prikkelend programma vol keynotes, user cases en workshops over het nieuwste in digital marketing. Adwise is er uiteraard ook bij met onder meer een plenaire sessie met Google over international growth en roundtables rondom first-party data, privacy en advertentie personalisatie. Are you ready for the future of digital marketing?
50+ sprekers: keynotes, paneldiscussies, inspiratie cases, en ronde tafel sessies van leading brands en bureaus in digital marketing en media.
1500+ bezoekers: professionals en managers gespecialiseerd en verantwoordelijk in online marketing, brand, product, media, communicatie, PR bij grote organisaties, start-ups en agencies.
Plenaire sessie Adwise & Google
From local to global: 5 insights that help you master International expansion.
12:40 uur - 30 minuten - Stage 5
Wil je je bedrijf wereldwijd uitbreiden? Samen met het International Growth team van Google bespreken we de nieuwste wereldwijde trends en kansen. We behandelen verschillende onderwerpen, waaronder de impact van AI, branding versus performance en de cruciale beslissingen die betrokken zijn bij je toetredingsstrategie. Leer van het traject van een internationale scale-up en krijg waardevolle inzichten om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen op internationale schaal.
Evelien Knippers - Adwise Evelien Knippers is Account Director en Specialty Lead voor International Growth bij Adwise. Ze helpt bedrijven om hun wereldwijde aanwezigheid uit te breiden met een focus op strategisch advies. Eveliens kennis en ervaring maken haar een waardevolle partner voor bedrijven die streven naar internationale groei.
Rochita Dua - Google Rochita Dua heeft 9 jaar wereldwijde ervaring in het samenwerken met mediabureaus en merken bij het ontwikkelen van een toonaangevende digitale en operationele strategie bij Google. Ze is een van de Forbes 30U30 voor Media en Marketing in Europa en maakt deel uit van het oprichtingsteam van het International Growth Agency Program bij het hoofdkantoor van Google.
Roundtable 1
Toekomstbestendige Marketing: First Party Data & Privacy Focus
Start om 13:40 en om 14:20 uur - 25 minuten Locatie: Roundtable 6
Ontdek de moderne data stack: wat is het en waarom is het belangrijk? Leer hoe je het opzet en maximale waarde kunt halen uit first party data. We laten je verschillende voorbeelden zien van activatie- en visualisatie tools. We bespreken ook het belang van privacy en beveiliging in een wereld waar third party data verdwijnt. Doe mee en ontdek hoe je optimaal gebruik kunt maken van je eigen data.
Loraine Seliger - Adwise Data Marketeer: ervaren data specialist met een passie voor het prepareren en analyseren van data. Daarnaast gespecialiseerd in Customer Data Platforms.
Christiaan Dollen - Adwise Head of Data & Intelligence / Senior Consultant: 10+ jaar ervaring in digital analytics met de ambitie om data toegankelijk te maken voor iedereen in de organisatie.
Roundtable 2
De kracht van personalisatie in advertising op een schaalbare manier
Start om 14:55 en om 15:30uur - 25 minuten Locatie: Roundtable 6
Stap in de wereld van gepersonaliseerde advertenties en ontdek het geheim achter het veroveren van de aandacht van je doelgroep. In deze inspirerende round-table sessie onthullen we hoe personalisatie jouw route naar succes kan zijn in een tijdperk van advertentie-overdaad. Verrijk je marketingstrategie door te leren hoe je op grote schaal gepersonaliseerde advertenties kunt inzetten op meerdere kanalen. Ontdek de kracht van personalisatie om jouw merk naar nieuwe hoogten te stuwen.
Pauline van Miert - Adwise Head of Display & Paid Social – Verantwoordelijk voor de groei en innovatie binnen deze kanalen. Heeft een passie voor innovatie en is daarom dagelijks bezig met het nieuwe manieren van gebruik van personalisatie en data binnen een campagnestructuur.
Klaar voor de toekomst van digital marketing?
Als hét event voor professionals in online marketing, advertising en interactieve media mag je Digital Marketing Live! zeker niet missen. Of je nu als brand manager je merk wilt voorbereiden op de toekomst, je als marketing manager wilt laten inspireren over de nieuwste toepassingen binnen domeinen als AI of als eindbeslisser je (internationale) groeistrategie wilt versnellen; Digital Marketing Live! is de bakermat van de toekomst van digital marketing.
Scoor je tickets
Tickets voor Digital Marketing Live! bestel je via de ticketpagina van de organisatie. Een ticket geeft je toegang tot alle strategische sessies, paneldiscussies, praktijkcases, roundtables en info lounge, waarbij we je uiteraard graag verwelkomen bij één van de Adwise sessies. De ticketverkoop loopt nog tot en met 31 mei, dus wees er snel bij.