Meld je aan
menu

Adwise roundtable Customer Data Platform

In gesprek over CDP's.

Adwise roundtable Customer Data Platform

In gesprek over CDP's.

Het aanbieden van een gepersonaliseerde customer journey wordt steeds belangrijker binnen digital commerce. Steeds meer bedrijven genereren op maat gemaakte content om klanten veel gerichter te bedienen. Hierin spelen Customer Data Platformen een sleutelrol. Een CDP verzamelt alle klantdata op 1 plek vanwaar via alle gekoppelde marketingkanalen een hyper gepersonaliseerde klantervaring kan worden gecreëerd. Maar hoe pak je dit aan? En is dit interessant voor jouw bedrijf? Daarover gaan we in gesprek tijdens deze Adwise roundtable CDP.

“Met een Customer Data Platform inspireer je klanten door gepersonaliseerde content te bieden op het juiste moment en via het juiste kanaal.”Loraine Seliger - Data Marketeer

 

Datum Op aanvraag
Locatie Online (webinar)

 

Waarom een Customer Data Platform?

Het personaliseren van klantervaringen resulteert in duurzame klantrelaties en een veel hogere conversie ratio. Door met persoonlijke content veel gerichter in te spelen op de behoeften van je klanten, creëer je een veel mooiere en efficiëntere route naar een aankoop.

Het personaliseren van die klantervaringen begint bij het op orde brengen van data. Met de inzet van een CDP worden alle mogelijke klantgegevens verzameld en gebundeld tot volledige 360graden klantprofielen. Hiermee krijgt je marketingafdeling veel meer controle over het inrichten van bijvoorbeeld gepersonaliseerde campagnes, webpagina’s en e-mail flows. Ook kleinere organisaties kunnen op deze manier toch een customer journey inrichten die perfect aansluit op elke individuele bezoeker.

Adwise Customer Data Platform model


 

Wat kun je verwachten van de Adwise roundtable CDP?

Tijdens deze roundtable zullen we samen kennis en ideeën uitwisselen over alle ins en outs van Customer Data Platformen en hoe deze jouw organisatie kunnen helpen in de toekomst. Vraagstukken die zeker langs zullen komen zijn:

  • Voor welke klanten is het relevant om een CDP in te zetten?
  • Wat is de meerwaarde van het inzetten van een CDP?
  • Welke CDP’s zijn er allemaal beschikbaar en wat zijn de voor- en/of nadelen hiervan?
  • Wat kan het implementeren van een CDP je organisatie concreet opleveren?

Tijdens de roundtable delen Adwise specialisten onze best practices aan de hand van cases en is er ruimte voor open gesprekken. Zo leren we met en van elkaar.


 

De hosts

Joris Kroes
Joris Kroes

Head of Performance Strategy / Senior Performance Strategist

Als Digital Strategist bij Adwise is Joris op strategisch en tactisch niveau sparringpartner voor opdrachtgevers. In zijn rol ontwikkelt hij online marketingstrategieën en bewaakt de synergie tussen kanalen. Door slimme en innovatieve strategische oplossingen toe te passen, creëert hij performance strategieën waarmee hij klanten voor de lange termijn op voorsprong zet in de markt.

Joris Kroes op LinkedIn

 

Loraine Seliger
Loraine Seliger

Data Marketeer

Als Data Markeer is Loraine verantwoordelijk voor het inrichten van de meetbaarheid voor onze klanten, het maken van analyses en het inrichten van verschillende CDP's. Vanuit haar specialistische kennis op het gebied van data verzorgt ze de implementatie van data platformen van A tot Z waarbij ze ook koppelingen maakt met reeds aanwezige of nieuwe systemen, tools en marketing kanalen van opdrachtgevers.

Loraine Seliger op LinkedIn

 

In samenwerking met Squeezely

Bij deze roundtable sluiten ook 2 specialisten aan van onze CDP partner Squeezely. Ivo en Sjoerd kunnen je alles vertellen over de mogelijkheden van hun Customer Data Platform en hoe je deze kunt integreren in het technische landschap van jouw organisatie.

“Elke klant is uniek, waarom zou elke customer journey dat dan niet zijn?”Sjoerd & Ivo - Squeezely
Squeezely - Customer Data Platform

Meer over Squeezely


 

Voor wie is deze Roundtable?

Deze roundtable is bedoeld voor iedereen die binnen een organisatie betrokken wordt bij de keuze en/of implementatie van een Customer Data Platform. Als CEO of marketingmanager is het uiteraard van belang om een goed beeld te hebben van CDP’s om een weloverwogen keuze te kunnen. Daarnaast is het voor data-, performance én marketing specialisten ook interessant om kennis te maken met alle opties en mogelijkheden van CDP’s.

Voor deze roundtable hebben we plaats voor 12 deelnemers. Via het formulier hieronder kun je jouw deelname aanvraag versturen. We nemen daarna contact op om je vragen en verwachtingen te inventariseren. Zo kunnen we de roundtable sessie zo waardevol en doelgericht mogelijk inrichten.

De Adwise roundtable Customer Data Platform

Verstuur je deelname aanvraag.

#1 Fullservice Digital Agency 2021