Meld je aan
menu

Adwise roundtable ABM

In gesprek over Account Based Marketing.

Adwise roundtable ABM

In gesprek over Account Based Marketing.

Binnen 2 jaar werkt elk B2B marketing team met Account Based Marketing (ABM). Je marketing team wordt niet langer gestuurd op Marketing Qualified Leads (MQL’s), maar op salesgroei. Met ABM voer je outbound marketing en sales activiteiten uit richting vooraf geselecteerde high-end prospects. Maar hoe pak je dat aan?

De transitie naar ABM brengt uitdagingen en vragen met zich mee. Tijdens onze roundtable delen Adwise experts best practices aan de hand van cases en is er ruimte voor open gesprekken. Zo helpen we jouw organisatie met de eerste stappen richting de toekomst van B2B marketing.

“Met ABM creëren we de balans tussen snelle en duurzame omzetgroei voor jouw organisatie.”Niels Hobert - Account Director

 

Datum Vrijdag 7 mei
Tijd 9:00 - 10:30 uur
Locatie Online (webinar)

 

Waarom Account Based Marketing?

De opkomst van Account Based Marketing past in een grotere verandering die gaande is binnen B2B : marketing en sales gaan steeds meer samenwerken richting omzetgroei. Leadgeneratie is niet langer het hoofddoel van marketing. De B2B marketing funnel wordt omgedraaid waarbij marketing en sales met gerichte outbound activiteiten de juiste organisaties benaderen. Wat dat concreet oplevert?

Je hebt elke dag de zekerheid dat de juiste activiteiten richting de juiste prospects uitgevoerd worden. Vanuit een vooraf bepaalde lijst worden gepersonaliseerde ABM campagnes gelanceerd om de juiste stakeholders te bereiken. Zo genereer je uiteindelijk een significante groei in omzet en hoogwaarde klantafspraken.

Wat is Account Based Marketing?


 

Wat kun je verwachten van de Adwise roundtable ABM?

Tijdens deze roundtable gaan we samen kennis en ideeën uitwisselen over alle ins en outs van Account Based Marketing en hoe dit jouw organisatie op voorsprong kan zetten in de toekomst. Vraagstukken die zeker langs zullen komen zijn:

  • Hoe richt je snel gerichte ABM campagnes in?
  • Wat zijn de belangrijkste rollen binnen je ABM team?
  • Hoe richt je ABM personalisatie zo slim mogelijk in?
  • Hoe werken sales en marketing samen bij de ontwikkeling van campagnes?
  • Wat zijn de belangrijkste kanalen bij het uitvoeren van ABM?

Tijdens de sessie is er volop ruimte om vragen te stellen. Onze specialisten helpen je graag met de beantwoording hiervan en laten aan de hand van cases succesvolle voorbeelden uit de praktijk zien. Zo leren we met en van elkaar.


 

De hosts

Jan Smit
Jan Smit

CRO

Als commercieel directeur van Adwise is Jan verantwoordelijk voor het verwezenlijken van de (internationale) groeiambities van Adwise. Jan adviseert al 12 jaar B2B organisaties in de samenwerking tussen marketing, sales en productinnovatie. Vanuit een duidelijke ABM visie zorgt Jan al jarenlang dat revenue-generating teams binnen organisaties op elkaar aansluiten. Als host van deze Adwise roundtable neemt hij je mee in Account Based Marketing en hoe het voor jouw organisatie kan werken.

Jan Smit op LinkedIn

 

Voor wie is deze roundtable?

Deze Roundtable is ideaal voor CEO’s, CMO’s en andere leden van de DMU van B2B organisaties die meer resultaat willen halen uit outbound sales activiteiten.

Voor deze roundtable hebben we plaats voor 12 deelnemers. Via het formulier hieronder kun je jouw deelname aanvraag versturen. We nemen daarna contact op om je vragen en verwachtingen te inventariseren. Zo kunnen we de roundtable sessie zo waardevol en doelgericht mogelijk inrichten.

De Adwise roundtable ABM

Verstuur je deelname aanvraag.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
    012-3456789
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .