Gebruikersdoelen

Alle mogelijke doelen van de bezoeker bepalen

Voordat we de indeling en content van een website kunnen bepalen, brengen we eerst alle vragen, wensen of doelen die een bezoeker kan hebben in kaart. We kruipen als het waren in het hoofd van de doelgroep, om zo alle mogelijke vragen boven tafel te krijgen. Tijdens een brainstorm segmenteren we eerst de doelgroepen om vervolgens per segment de mogelijke gebruikersdoelen te benoemen.

Door zo gebruikersgericht te werk te gaan, zorgen we ervoor dat elke bezoeker zo goed mogelijk geholpen wordt als hij op de website komt. Dit leidt tot meer conversie en dus meer resultaat. Daarnaast gebruiken we de uitkomst van deze brainstorm als input voor cardsorting en user stories.

Bekijk alle tools

Wil je weten welke tools voor jouw website, webshop of app het best werken?

Wil je weten welke tools voor jouw website, webshop of app het best werken?

Leg je vraagstuk voor aan onze experts. Samen bepalen we wat de beste aanpak is op weg naar digitaal succes.

Vraag een adviesgesprek aan!

Klanten over ons

Kevin Roelofs van Shock Media

Wij ervaren de samenwerking met Adwise als zeer prettig! Het team van specialisten heeft verstand van het vak en komen met goede adviezen en oplossingen.

Kevin Roelofs
Shock Media
Review van Shock Media over Shock Media

Certificeringen