Internet Scorecard 2.0

Methode voor strategisch plan met concrete doelstellingen

Je wilt een strategisch plan met concrete doelstellingen en KPI's. Om dat te realiseren gebruikt Adwise de Internet Scorecard 2.0. Met deze methode worden jouw online resultaten volledig inzichtelijk gemaakt en jouw online doelstellingen gedefinieerd. Het ultieme doel: het rendement op de internetinvesteringen aanwijsbaar vergroten en de bedrijfsdoelstellingen realiseren. Daar gaan we voor!

Vier perspectieven

Of je internetinspanningen nu verkoopgericht zijn of informerend, wij kunnen de Internet Scorecard 2.0 op alle varianten toepassen. We bepalen de belangrijkste strategische mogelijkheden en stellen hier realistische targets voor. Alle inspanningen op internet bekijken we vanuit vier verschillende perspectieven:

  • Financieel: Hoe doen jouw online inspanningen het in financieel opzicht?
  • Klant: Wat vinden je klanten ervan?
  • Website: Welke technische zaken zouden beter kunnen?
  • Organisatie: Is jouw organisatie goed ingericht voor online dienstverlening?

Deze factoren bepalen het succes van alle online inspanningen. Voor elk van deze onderdelen kunnen we samen doelstellingen formuleren en zo de kracht ervan vergroten. Dat doen we met de Internet Scorecard 2.0. Uitgangspunt daarbij zijn webstatistieken, die alle data inzichtelijk maken. Vervolgens kunnen we via usability onderzoek en advies, expert reviews en usability tests en conversie optimalisatie, de site steeds effectiever maken. Met als resultaat maximaal online rendement.

We adviseren je graag verder!

We adviseren je graag verder!

Graag helpen we je met het maken van de juiste keuzes zodat ze optellen in het resultaat. 

Geheel vrijblijvend natuurlijk!

Vraag een adviesgesprek aan!

Klanten over ons

Mark Abbes van Mijn Qredits

Al in 2012 ontstond het idee om een persoonlijke omgeving in te richten en samen met Adwise hebben we dit nu succesvol gerealiseerd

Mark Abbes
Mijn Qredits
Review van Qredits over Mijn Qredits

Certificeringen