Doelgroep onderzoek & analyse

Doelgroep onderzoek en analyse. Zoektermen

Onderzoek en analyse is de enige manier om goed met zoekmachine optimalisatie te beginnen. Het moet eerst duidelijk zijn wie de doelgroep is en welke zoektermen je potentiële klanten gebruiken. Anders heeft het immers weinig nut om te gaan optimaliseren. Daarnaast bekijken we uit welke landen jouw doelgroep afkomstig is, welke zoekmachines zij gebruiken en op welke bijbehorende zoektermen zij zoeken. Na SEO-onderzoek en -analyse beschrijven we voor je in een concreet rapport de markt en de doelgroep, maar ook de huidige situatie (huidige posities, linkpopulariteit, etc.). Op basis daarvan bepalen we samen de strategie, inclusief benodigde investeringen en de te verwachte resultaten, waar we concrete doelstellingen voor vaststellen. Hiervoor krijg je van ons een concreet plan in handen.

We adviseren je graag verder!

We adviseren je graag verder!

Graag helpen we je met het maken van de juiste keuzes zodat ze optellen in het resultaat. 

Geheel vrijblijvend natuurlijk!

Vraag een adviesgesprek aan!

Klanten over ons

Mandy Schild van Demarec OilQuick Challenge

Adwise heeft onze merkbekendheid in een technische nichemarkt vergroot, met slimme digital marketing en een effectieve en vooral leuke samenwerking!

Mandy Schild
Demarec OilQuick Challenge
Review van Demarec over Demarec OilQuick Challenge

Certificeringen