Wil jij ervoor zorgen dat ons hoofdkantoor in Almelo een geweldige plek is en blijft om te werken en te bezoeken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Ter uitbreiding van ons team zijn wij namelijk op zoek naar een nieuwe Office Experience Manager.
Wat ga je doen?
Jij zorgt ervoor, samen met jouw collega Marita, Office- & Experience Manager, dat ons hoofdkantoor in Almelo een geweldige plek is om te werken en te bezoeken. Je bent een sfeermaker op het hoofdkantoor en geeft onze medewerkers en bezoekers de ultieme Adwise beleving waarbij je ze op alle mogelijke manieren ontzorgt. Zowel op kantoor als telefonisch ben jij het aanspreekpunt van onze organisatie en zorg je voor een fijne, nette werkomgeving.
Geen dag zal voor jou hetzelfde zijn. Je structureert alles wat op je afkomt (wat veel tegelijkertijd kan zijn) en je weet je weg in de organisatie gemakkelijk te vinden. Je krijgt een zelfstandige functie waarin je de ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en om werkzaamheden naar je toe te trekken. Je neemt de verantwoordelijkheid wanneer je ziet dat er ruimte is voor verbetering, zowel groot als klein, en zoekt naar manieren om de employee-, customer- en candidate experience binnen ons hoofdkantoor te verbeteren.
Bij de internationale groeiambities van Adwise horen ook groeimogelijkheden, kijkend naar jouw talenten gaan we samen aan de slag met bijvoorbeeld een ontwikkelplan dat past bij jouw ambities en onze doelen. We vieren graag onze successen! Jij zet je organisatietalent in om, samen met het team, events te organiseren zoals onze legendarische personeelsfeesten en incentives. Ook zullen er bijeenkomsten plaats vinden zoals trainingen, klantevents en beurzen waar we jouw talent zeker bij nodig hebben.
Wat betekent dat precies?
Samengevat bestaan je taken als Office Experience Manager;
- Algemene office taken, zoals het netjes houden van de keukens en het kantoor en beheer van de algemene e-mailbox
- Aannemen en afhandelen van inkomende telefoongesprekken;
- Coördineren van alle praktische zaken op kantoor;
- Ontvangen van klanten en relaties op vriendelijke en professionele wijze;
- Verzorgen van relatiegeschenken en presentjes;
- Ondersteunen en waar mogelijk ontzorgen van het managementteam en je collega’s;
- Ondersteunen bij de organisatie van events;
- Je bent verantwoordelijk voor de hele office-infrastructuur, waarbij je alle praktische zaken regelt en coördineert.
You
Ben jij te omschrijven als ondernemend, positief, mensgericht, stressbestendig, communicatief sterk en een team player? Dan ben jij wellicht het perfecte plaatje, want de juiste personality is de basis voor succes! Verder vragen we:
- Ervaring als office assistant, managementassistent of een soortgelijke rol in hospitality is een pré. We vinden het belangrijker dat je passie en plezier hebt in wat je doet;
- Je trekt graag verantwoordelijkheden naar je toe en hebt oog voor details;
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
- Je bezit uitstekende organisatorische vaardigheden: jij bent in staat om meerdere telefoontjes, planningen, bezoekers en kantooractiviteiten met enthousiasme te beheren;
- Je bent zelfverzekerd en actiegericht; je wacht niet op een opdracht om actie te ondernemen;
- Je bent 32- 40 uur beschikbaar;
- Het is een cliché, maar we benoemen het wel: je bent representatief en voelt je thuis in de creatieve en innovatieve werksfeer van Adwise; jouw persoonlijkheid past hier ook goed bij.
Solliciteren - net even anders!
We doen het solliciteren dit keer net een beetje anders, zodat jij maximaal de kans krijgt ons jouw talenten en persoonlijkheid te laten zien én te beleven. Geen saaie brief, maar een persoonlijke video waarin je ons overtuigt waarom jij de perfecte kandidaat bent.
Solliciteer je via het formulier hieronder, vergeet dan niet een link naar je video op te nemen in het “Overige URL (videosollicitatie/portfolio)” veld. Wees jezelf, creatief en laat ons zien dat je het aandurft. Het is ook mogelijk per mail te solliciteren. Stuur in dat geval jouw video, begeleid door je CV naar sollicitatie@adwise.nl.
Heb je vragen over de vacature of het werken bij Adwise? Neem contact op met Marita, zij helpt je graag!