Ben jij een ambitieuze marketeer met hart voor e-mail en marketing automation? Werk je datagedreven met het doel elke dag te verbeteren? Dan hebben we een hele mooie uitdaging voor je, bij het innovatieve in-house marketing team van onze opdrachtgever. Hier ga jij e-mailmarketing écht naar het volgende niveau tillen en impact maken met marketing automation. Nieuwsgierig geworden? Lees hieronder meer!
This is you
- Aantoonbare ervaring met e-mail en datadriven marketing;
- Extra blij worden we als jij ook al ervaring hebt met Salesforce Marketing Cloud;
- Analytisch, communicatief en resultaatgericht;
- Sterk in jouw visie overbrengen en adviseren;
- Woonachtig in Overijssel of Drenthe;
- Beschikbaar tussen de 32-40 uur per week.
Wij vinden persoonlijkheid en talent minstens zo belangrijk. Dus twijfel jij of je aan bovenstaande competenties voldoet, maar ben jij wel nieuwsgierig geworden? Blijf dan tóch vooral doorlezen!
'Wij geloven dat organisaties groeien door de mensen die er werken en mensen groeien door de organisaties waar ze werken!'
![]()

Who you truly are
Jij bent gedreven en werkt graag samen met collega’s die net zo ambitieus zijn als jij. Je bent proactief en ziet veel kansen liggen. Men moet jou sneller tegenhouden dan aansporen! Je krijgt energie van een rol waarin je veel verantwoordelijkheid hebt en echte impact kunt maken. Je hebt gevoel voor data en weet hiermee inzichten op begrijpelijke en overtuigende wijze te presenteren.
What you'll be doing
Jij gaat aan de slag bij onze opdrachtgever met een duidelijke missie: e-mailmarketing naar een hoger niveau tillen. De basis staat, er is veel data beschikbaar en relevante tools en middelen zijn voorhanden. Nu mag jij je ding doen! Je werkt hiervoor diverse klantreizen voor doelgroepen in verschillende landen uit, bepaalt de touchpoints en bedenkt slimme e-mail en marketing automation campagnes waarmee je impact maakt.
Op dagelijkse basis ben je o.a. bezig met:
- Het doorontwikkelen van de e-mailmarketingstrategie;
- Planning en creatie van gepersonaliseerde e-mails (bijvoorbeeld als onderdeel van een automatische flow binnen de customer journey of eenmalige campagnes/acties);
- Het opbouwen van klantsegmenten o.b.v. gedragskenmerken, transacties en profiling in Sales- En Marketingcloud;
- Analyse en rapportage van e-mails en marketing automation campagnes, optimalisatie op basis hiervan;
- Proactief inzichten uit campagnes delen met interne teams, adviseren over learnings hieruit;
- Mogelijkheden voor het uitbreiden naar marketing automation onderzoeken en initiëren, bijvoorbeeld de koppeling met Google Ads en social media kanalen;
- Creatief en commercieel meedenken over nieuwe e-mail campagnes, customer journeys en acties.
#Workwithus
In deze functie kom je direct in dienst bij onze opdrachtgever:
- Een bekende internationale B2B groothandel;
- Actief in onder andere de Benelux, DACH landen, Frankrijk en Spanje;
- Familiebedrijf van oorsprong, dit ‘familiaire’ gevoel komt sterk terug in de cultuur;
- Marketingteam bestaande uit 5 collega’s, elk met een eigen specialisme;
- Grote ambities, dit maakt dat er voor jou veel uitdaging en doorgroeimogelijkheden zijn;
- Hybride werken: naast het mooie en vernieuwde hoofdkantoor in Hardenberg heb je ook de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een bonusregeling, sportschool, zeer gunstige pensioenregeling en interne Academy voor opleidingen.
Want to know more?
Past deze rol helemaal bij jou en wil jij meer weten? Leuk! Vul hieronder je gegevens in en klik op ‘verzenden’. Je ontvangt snel van ons een reactie terug, beloofd!
Nog geen 100% fit maar wel nieuwsgierig naar meer? Vul dan ook hieronder je gegevens in. Niet al onze vacatures staan namelijk al online. Laten we samen kijken naar wat er bij jou past